Raadsfractie 2018-2022

De fractie 2018-2022 bestaat uit 4 personen. Fractievoorzitter is Ritske Bloemendaal en Raadslid is Marion Gout- van Sinderen.  De Commissieleden Debora Sutherland en Annelies Heijl ondersteunen de raadsleden. Fractievergaderingen vinden regelmatig plaats ( zie agenda ) en zijn grotendeels openbaar voor de leden van de D66 Wassenaar. Plaats: de vergaderzaal op de

Wethouder

Onze Wethouder van Financiën en Economische Zaken is Freddy Blommers. Hij heeft binnen het College van BenW de volgende portefeuille: Financiën/grondexploitatie; Economische zaken (toerisme, recreatie, horeca, evenementenbeleid, agrarische zaken, strand, evenementen); Dienstverlening; Communicatie (inclusief het referendum); Aanbestedingen; …

Alle kandidaten: bedankt!

[caption id="attachment_1498" align="alignleft" width="293"] Lijst 3 2018[/caption] D66 Wassenaar bedankt alle 16 D66 leden op de lijst hartelijk voor hun kandidaatstelling en inzet. Wij zijn trots op het resultaat: Ritske en Marion,  gefeliciteerd met jullie plek in de Raad! Debora en Annelies: fijn dat jullie beiden als commissielid aantreden!

Afdelingsbestuur

Het bestuur is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken.

Leden van afdeling Wassenaar

In Wassenaar is een prettige groep actief betrokken leden van D66 aanwezig. Wilt u ons leren kennen? Wij zien u graag!