Leden van afdeling Wassenaar

Word-lid-298x168In Wassenaar is een prettige groep actief betrokken leden van D66 aanwezig. Bent of wordt u lid van D66 en woont u in Wassenaar? Dan zien en horen we u graag- liefst actief en betrokken!

Alleen dankzij u, uw mening en uw hulp kan D66 opkomen voor de individuele vrijheid, goed onderwijs, een sterke economie en duurzame vernieuwing. Voor een open blik op Europa en de rest van de wereld. D66 heeft steun van leden en vrienden nodig om in de Nederlandse democratie haar geluid te laten horen. Ook in Wassenaar. Wij zouden het daarom fijn vinden als u lid wordt. Voor meer informatie over het lidmaatschap klikt u hier.

Zodra uw landelijk lidmaatschap is geregistreerd, krijgen wij een seintje van het landelijk partijbureau – tenminste, als u zich in de gemeente Wassenaar heeft ingeschreven. Vervolgens nemen wij contact met u op. Wilt u eerst weten of u zich prettig voelt bij D66 in Wassenaar? Mail dan onze secretaris. U bent welkom op een van onze activiteiten.

Laatst gewijzigd op 31 januari 2017