Leden van afdeling Wassenaar

In Wassenaar is een leuke groep actief betrokken leden van D66 aanwezig. Ben je of word je lid van D66 en woon  je in Wassenaar? Dan zien en horen we je graag- liefst actief en betrokken!

Alleen dankzij jou, je mening en jouw hulp kan D66 opkomen voor de individuele vrijheid, goed onderwijs, een sterke economie en duurzame vernieuwing. Voor een open blik op Europa en de rest van de wereld. D66 heeft steun van leden en vrienden nodig om in de Nederlandse democratie haar geluid te laten horen. Ook in Wassenaar. Wij zouden het daarom fijn vinden als je lid wordt. Voor meer informatie over het lidmaatschap klik je hier.

Zodra uw landelijk lidmaatschap is geregistreerd, krijgen wij een seintje van het landelijk partijbureau – tenminste, als je je in de gemeente Wassenaar hebt ingeschreven. Vervolgens nemen wij contact met  je op. Wilt  je eerst weten of je je prettig voelt bij D66 in Wassenaar? Mail dan onze secretaris!

Laatst gewijzigd op 1 december 2020