Coalitieakkoord 2018-2022

Maandag 2 juli 2018 is het  coalitieakkoord 2018 – 2022 ‘Wassenaar: Zelfstandig en Verantwoordelijk’ ondertekend. Het akkoord is opgesteld door VVD-Wassenaar, Lokaal Wassenaar!, CDA-Wassenaar en D66-Wassenaar

Raadsleden Caroline Klaver – Bouman, Laurens Van Doeveren (namens de VVD-Wassenaar), Bert Ooms, Inge Zweerts de Jong (namens Lokaal Wassenaar!), Hubert Schokker, Ronald Everard (namens het CDA-Wassenaar) , Ritske Bloemendaal en Marion Gout – van Sinderen (namens D66-Wassenaar) hebben onder leiding van formateur Dick Sluimers een ambitieuze toekomstagenda opgesteld voor Wassenaar waarbij ‘stabiel bestuur’ en ‘financiële degelijkheid’ centraal staan. Zo blijft Wassenaar een aantrekkelijk en duurzaam dorp voor iedereen.

Het mede door de raadsleden Hans Mulder en Gisela Mulder-Jense getekende akkoord is door de formateur aangeboden aan de voorzitter van de gemeenteraad burgemeester Frank Koen.

Dit coalitieakkoord ‘Wassenaar: Zelfstandig en Verantwoordelijk’ wordt door het college van burgemeester en wethouders uitgewerkt tot een collegeprogramma voor de komende vier jaar.

Gepubliceerd op 02-07-2018 - Laatst gewijzigd op 12-02-2020